My se virů nebojíme

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 144 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

My se virů nebojíme koupíte na Albatros
Albatros
144 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Byl jednou jeden virus, jmenoval se Karel a moc si přál získat pro sebe nějakého toho človíčka, ovládnout ho a onemocnět ho. Vydal se proto do světa, aby si vyhlédnul vhodnou oběť a... jak to celé dopadlo? Dozvíte se v obrázkové knížce, kterou můžete po přečtení vydezinfikovat, nebo dokonce i…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy My se virů nebojíme je 144 Kč

Výběr knih autora Štěpánka Sekaninová

Zobrazit všechny knihy autora Štěpánka Sekaninová
Výběr knih vydavatele Albatros Media

Zobrazit všechny knihy vydavatele Albatros Media
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.