Mycelium III - Pád do temnot

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 477 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Mycelium III - Pád do temnot koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
477 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
Mycelium III - Pád do temnot koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
535 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Mycelium III - Pád do temnot koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
598 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Mycelium III - Pád do temnot koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
535 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Mycelium III - Pád do temnot koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
538 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Mycelium III - Pád do temnot koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
489 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Mycelium III - Pád do temnot koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
490 Kč
Není skladem

Krátký popis
V centru pozornosti gerdánské tajné služby je jediný muž: ten, kterého si vybraly Lodě. Intriky a podloudné meziplanetární akce probíhají vskrytu, ale všechno nevyslovené a nepřiznané, co odpradávna bylo mezi Össe a Gerdou, přesto náhle vystoupí na povrch: křivdy, násilí, hrdinství, mlčení. Ti,…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Mycelium III - Pád do temnot je 523 Kč

Výběr knih autora Vilma Kadlečková

Zobrazit všechny knihy autora Vilma Kadlečková
Výběr knih vydavatele Argo

Zobrazit všechny knihy vydavatele Argo
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.