Myšlenky, postřehy, nápady…

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 164 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Myšlenky, postřehy, nápady… koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
164 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Myšlenky, postřehy, nápady… koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
147 Kč
Není skladem

Krátký popis
Krátké, inteligentní a často ostře satirické zápisky jednoho z nejlepších německých satiriků, fyziků, matematiků a astronomů 18. století. Lichtenberga si oblíbili již např. Kierkegaard, Kant, Nietzsche, Goethe či Breton a jeho citáty dnes nalezneme na mnoha místech - souborně vydané však pouze…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Myšlenky, postřehy, nápady… je 155 Kč

Výběr knih autora Georg Christoph Lichtenberg

Zobrazit všechny knihy autora Georg Christoph Lichtenberg
Výběr knih vydavatele Jitro

Zobrazit všechny knihy vydavatele Jitro
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.