Případ ambiciózního démona

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 281 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Případ ambiciózního démona koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
281 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Případ ambiciózního démona koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
285 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Případ ambiciózního démona koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
284 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Případ ambiciózního démona koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
357 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Případ ambiciózního démona koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
359 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Případ ambiciózního démona koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
327 Kč
Není skladem

Krátký popis
Když při natáčení reportáže záhadně zmizí mladá novinářka Zina, poručík David Miller, nedobrovolný specialista na nejnudnější zločiny v Praze, není tím, koho by chtěl šéf oddělení na tak mediálně sledovaný případ nasadit. Přesto je to shodou okolností právě on, komu se na místě činu zjeví…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Případ ambiciózního démona je 314 Kč

Výběr knih autora Martina Eretová

Zobrazit všechny knihy autora Martina Eretová
Výběr knih vydavatele Slovart

Zobrazit všechny knihy vydavatele Slovart
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.