Mýtus evoluce

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu Mýtus evoluce aktuálně nelze zakoupit v žádném z porovnávaných e-shopů...

Krátký popis
V základu diskuse o evoluční teorii je spor mezi dvojím neslučitelným pohledem na svět: naturalismu a biblického teismu. To je také důvod, proč nacházíme vědce na obou stranách. Evoluce je ideologický koncept, sekulární náboženství, mytologie moderní doby. Preferovanou odpovědí teologie je…

Zobrazit celý popis
Výběr knih vydavatele JUDA

Zobrazit všechny knihy vydavatele JUDA
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.