Na farmě Moje první - hledej a najdi!

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 126 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Na farmě Moje první - hledej a najdi! koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
126 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Na farmě Moje první - hledej a najdi! koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
143 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Na farmě Moje první - hledej a najdi! koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
159 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Na farmě Moje první - hledej a najdi! koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
120 Kč
Není skladem

Krátký popis
Toto krásně ilustrované leporelo vytvořil známý kreslíř Axel Scheffler, ilustrátor Gruffala. Malé děti se naučí poznávat a pojmenovávat zvířata a předměty z rušné farmy. Pevné barevné záložky se zvířecími kamarády umožní dětem rychlé a snadné nalezení oblíbených zvířat a procvičí jejich…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Na farmě Moje první - hledej a najdi! je 137 Kč

Výběr knih autora Axel Scheffler

Zobrazit všechny knihy autora Axel Scheffler
Výběr knih vydavatele Svojtka & Co.

Zobrazit všechny knihy vydavatele Svojtka & Co.
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.