Na okraji temného lesa

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 545 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Na okraji temného lesa koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
545 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
JEDEN Z TOP 10 NAJLEPŠÍCH DEBUTUJÚCICH ROMÁNOPISCOV PODĽA THE OBSERVER Na okraji temného lesa je strhujúci román, ktorý nás zavedie do srdca Gruzínska, krajiny poznačenej vojnou azmenami. Saba bol ešte dieťa, keď s bratom Sandrom a otcom Iraklim ušli z vojnou zmietanej Gruzínskej sovietskej…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Na okraji temného lesa je 545 Kč

Výběr knih autora Leo Vardiashvili

Zobrazit všechny knihy autora Leo Vardiashvili
Výběr knih vydavatele DOT.

Zobrazit všechny knihy vydavatele DOT.
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.