Na paprsku

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 654 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Na paprsku koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
654 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Na paprsku koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
715 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Na paprsku koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
719 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Na paprsku koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
639 Kč
Není skladem

Na paprsku koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
655 Kč
Není skladem

Krátký popis
Publikace: Na paprsku - Waldenová Tillie. Posádka restauratérů cestuje do nejhlubších zákoutí vesmíru a opravuje překrásné, zničené stavby, aby jim navrátila minulou slávu. Dvě dívky se setkají a zamilují na internátní škole – jen aby zjistily, jak bolí ztráta. Ve dvou propletených časových…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Na paprsku je 674 Kč

Výběr knih autora Tillie Walden

Zobrazit všechny knihy autora Tillie Walden
Výběr knih vydavatele Centrala

Zobrazit všechny knihy vydavatele Centrala
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.