Na Plechárně

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Na Plechárně koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
223 Kč
Není skladem

Krátký popis
Seznamte se s hráči, děvkami, ožraly, pobudy - běžnými obyvateli ulice Na Plechárně - během hospodářské krize. Chtějí udělat radost svému příteli Doktorovi a rozhodnou se uspořádat pro něj oslavu. Naneštěstí se celá akce vymyká kontrole a je při ní zničen Doktorův dům i laboratoř. Úsilí získat…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Na Plechárně je 221 Kč

Výběr knih autora John Steinbeck

Zobrazit všechny knihy autora John Steinbeck
Výběr knih vydavatele Alpress

Zobrazit všechny knihy vydavatele Alpress
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.