Na procházce - První kontrastní knížka našeho miminka

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 118 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Na procházce - První kontrastní knížka našeho miminka koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
118 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Na procházce - První kontrastní knížka našeho miminka koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
119 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Na procházce - První kontrastní knížka našeho miminka koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
133 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Na procházce - První kontrastní knížka našeho miminka koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
112 Kč
Není skladem

Krátký popis
Vyrazte na procházku s touto úžasnou knihou s vysoce kontrastními černobílými obrázky, které stimulují a fascinují malé děti. Ćernobílé vysoce kontrastní leporelo je ideální první knížkou pro vaše miminko. Jednoduché, ale výrazné obrázky stimulují citlivý rozvíjející se zrak dětí a upoutají…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Na procházce - První kontrastní knížka našeho miminka je 120 Kč

Výběr knih autora Mary Cartwright

Zobrazit všechny knihy autora Mary Cartwright
Výběr knih vydavatele Svojtka

Zobrazit všechny knihy vydavatele Svojtka
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.