Na viděnou v Havaně

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 284 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Na viděnou v Havaně koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
284 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Na viděnou v Havaně koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
356 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
Na viděnou v Havaně koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
358 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Na viděnou v Havaně koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
394 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Na viděnou v Havaně koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
358 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Na viděnou v Havaně koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
326 Kč
Není skladem

Krátký popis
Přijela na Kubu splnit poslední přání své babičky - aby odhalila rodinné tajemství skryté od Castrovy revoluce... Havana, 1958. Dcera cukrového barona, devatenáctiletá Elisa Perezová, jež je součástí kubánské smetánky, žije stranou rostoucích politických nepokojů – dokud si nezačne tajnou aféru…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Na viděnou v Havaně je 342 Kč

Výběr knih autora Cleeton Chanel

Zobrazit všechny knihy autora Cleeton Chanel
Výběr knih vydavatele Jota

Zobrazit všechny knihy vydavatele Jota
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.