Na vlnách s Petrem Voldánem

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu Na vlnách s Petrem Voldánem aktuálně nelze zakoupit v žádném z porovnávaných e-shopů...
Našli jsme knihu Na vlnách s Petrem Voldánem - Ušima, očima i srdcem kolem světa, nehledali jste ji náhodou i vy?

Krátký popis
Ušima, očima i srdcem kolem světa. „Koho jsem potkal, co jsem viděl, leccos i zkusil a mnohé zažil...“ Tak charakterizuje Petr Voldán knihu, ve které vás vyzývá – pojďte si povídat. V řádcích se zrcadlí šestadvacetiletá zkušenost s rozhlasovým mikrofonem, okouzlení zvukem a provokativní nutkání…

Zobrazit celý popis
Výběr knih vydavatele Jota

Zobrazit všechny knihy vydavatele Jota
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.