Naděje umírá na podzim

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 305 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Naděje umírá na podzim koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
305 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Naděje umírá na podzim koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
357 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Naděje umírá na podzim koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
359 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
Naděje umírá na podzim koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
399 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Naděje umírá na podzim koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
379 Kč
Není skladem

Naděje umírá na podzim koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
359 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Naděje umírá na podzim koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
327 Kč
Není skladem

Krátký popis
Kdyby se dala vyčíslit hodnota člověka, kolik by stál? Píše se rok 1891 a mladičká Barbora Rákayová odchází od rodičů, sní o slávě, bohatství, a je ochotná udělat cokoli, jen aby se stala "někým". Dívka s netypicky růžovými vlasy byla předurčená k výjimečnosti, ale znenadání přivolá osudové…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Naděje umírá na podzim je 349 Kč

Výběr knih autora Michaela Mihoková

Zobrazit všechny knihy autora Michaela Mihoková
Výběr knih vydavatele Naše vojsko

Zobrazit všechny knihy vydavatele Naše vojsko
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.