Naděje v dějinách

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 6 e-shopech od 206 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Naděje v dějinách koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
206 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Naděje v dějinách koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
212 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Naděje v dějinách koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
215 Kč
Není skladem

Naděje v dějinách koupíte na Albatros
Albatros
229 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Naděje v dějinách koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
241 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Naděje v dějinách koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
242 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Naděje v dějinách koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
221 Kč
Není skladem

Krátký popis
Historie jako zdroj porozumění naší současné situaci.Kniha rozhovorů se známým historikem, teologem a katolickým knězem Tomášem Petráčkem propojuje řadu světů. Petráčkovy úvahy o dějinách a dějinnosti se proplétají s jeho reflexí současného křesťanství a katolické církve, stejně jako celé…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Naděje v dějinách je 223 Kč

Výběr knih autora Tomáš Petráček

Zobrazit všechny knihy autora Tomáš Petráček
Výběr knih vydavatele Vyšehrad

Zobrazit všechny knihy vydavatele Vyšehrad
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.