Nápady laskavého čtenáře

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 206 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Nápady laskavého čtenáře koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
206 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Nápady laskavého čtenáře koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
207 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Nápady laskavého čtenáře koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
207 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Nápady laskavého čtenáře koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
259 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Nápady laskavého čtenáře koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
212 Kč
Není skladem

Krátký popis
Notně rozverné a lehce nactiutrhačné literární parodie, v nichž Michal Viewegh s nadhledem suverénně napodobuje styl jedenácti českých a deseti světových autorů. Povídky, které Bohumil Hrabal, Josef Škvorecký, Ladislav Fuks nebo i třeba Zdeněk Svěrák či Ernest Hemingway nenapsali… ale klidně…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Nápady laskavého čtenáře je 234 Kč

Výběr knih autora Michal Viewegh

Zobrazit všechny knihy autora Michal Viewegh
Výběr knih vydavatele Ikar CZ

Zobrazit všechny knihy vydavatele Ikar CZ
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.