NASB, Thinline Bible, Premium Goatskin Leather, Brown, Premier Collection, Black Letter, Gauffered Edges, 2020 Text, Comfort Print

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 3 875 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

NASB, Thinline Bible, Premium Goatskin Leather, Brown, Premier Collection, Black Letter, Gauffered Edges, 2020 Text, Comfort Print koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
3 875 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Krátký popis
This NASB, Thinline Bible, Premier Collection is the first Premier Collection Bible to feature the New American Standard Bible, 2020 Text, which maintains the NASB''s traditional fidelity to the original biblical languages while also enhancing accuracy, modernizing language, and improving…

Zobrazit celý popis
Výběr knih autora Zondervan

Zobrazit všechny knihy autora Zondervan
Výběr knih vydavatele Zondervan

Zobrazit všechny knihy vydavatele Zondervan
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.