Našeptávač

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 263 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Našeptávač koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
263 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Našeptávač koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
295 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Našeptávač koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
297 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Našeptávač koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
249 Kč
Není skladem

Krátký popis
Romaneto o záhadě, které se říká od antických dob Daimonion. Autor charakterizuje svou prózu ze současnosti jako "pohádku výlučně pro dospělé", v níž si pohrává s představou, co by bylo, kdyby bylo. Co by se stalo, kdyby se v nás nečekaně ozval jakýsi neodbytný vnitřní hlas, sokratovské…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Našeptávač je 276 Kč

Výběr knih autora Peter Stoličný

Zobrazit všechny knihy autora Peter Stoličný
Výběr knih vydavatele H+H

Zobrazit všechny knihy vydavatele H+H
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.