Nástin religionistiky

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu Nástin religionistiky aktuálně nelze zakoupit v žádném z porovnávaných e-shopů...

Krátký popis
Kniha: Nástin religionistiky; Autor: Vlček Miroslav; První díl učebnice VŠE se zabývá teorií religionistiky a vývojem judaismu, křesťanství a islámu do 11. století. Učebnice se zabývá tzv. náboženstvími etického zlomu, tj. náboženskými systémy, které vznikly přibližně kolem 6. stol. př.n.l. ...…

Zobrazit celý popis
Výběr knih autora Miroslav Vlček

Zobrazit všechny knihy autora Miroslav Vlček
Výběr knih vydavatele Oeconomica

Zobrazit všechny knihy vydavatele Oeconomica
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.