Nástroj prospěšný, či vražedný? - Proces monopolizace na trhu stavebních hmot Předlitavska a meziválečného Československa

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 421 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Nástroj prospěšný, či vražedný? - Proces monopolizace na trhu stavebních hmot Předlitavska a meziválečného Československa koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
421 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Nástroj prospěšný, či vražedný? - Proces monopolizace na trhu stavebních hmot Předlitavska a meziválečného Československa koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
423 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Nástroj prospěšný, či vražedný? - Proces monopolizace na trhu stavebních hmot Předlitavska a meziválečného Československa koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
451 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Nástroj prospěšný, či vražedný? - Proces monopolizace na trhu stavebních hmot Předlitavska a meziválečného Československa koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
364 Kč
Není skladem

Krátký popis
Převládající ekonomická teorie i legislativní praxe nahlíží proces monopolizace trhu veskrze negativně jako jev snižující tržní výkon. Ještě v první polovině 20. století však bylo monopolům přisuzováno zvyšování efektivity tržní konkurence, stimulování technologických inovací i zmírňování…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Nástroj prospěšný, či vražedný? - Proces monopolizace na trhu stavebních hmot Předlitavska a meziválečného Československa je 414 Kč

Výběr knih autora Tomáš Gecko

Zobrazit všechny knihy autora Tomáš Gecko
Výběr knih vydavatele Karolinum

Zobrazit všechny knihy vydavatele Karolinum
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.