National Geographic Concise Atlas of the World, 5th Edition

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 550 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

National Geographic Concise Atlas of the World, 5th Edition koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
650 Kč
Skladem (odeslání ihned)

National Geographic Concise Atlas of the World, 5th Edition koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
550 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Krátký popis
This affordable, illuminating softcover atlas features essential maps of the world and its regions, vivid graphics illustrating timely issues of the day, and flags and facts on all 195 countries around the globe.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy National Geographic Concise Atlas of the World, 5th Edition je 600 Kč

Výběr knih autora National Geographic

Zobrazit všechny knihy autora National Geographic
Výběr knih vydavatele National Geographic Society

Zobrazit všechny knihy vydavatele National Geographic Society
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.