National Geographic Readers: Superstars of the Sea Collection

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 175 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

National Geographic Readers: Superstars of the Sea Collection koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
207 Kč
Skladem (odeslání ihned)

National Geographic Readers: Superstars of the Sea Collection koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
175 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

National Geographic Readers: Superstars of the Sea Collection koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
180 Kč
Není skladem

Krátký popis

Get up close to a toothy shark. Leap into the air with a dolphin. Venture into the deep with some funny-looking sea monsters, mosey along with a manatee, and ooh and ahh over the cutest baby sea turtles! Kids will love diving into the world of their favorite marine animals in these engaging…

Zobrazit celý popis

Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy National Geographic Readers: Superstars of the Sea Collection je 187 Kč

Výběr knih autora National Geographic Kids

Zobrazit všechny knihy autora National Geographic Kids
Výběr knih vydavatele National Geographic Kids

Zobrazit všechny knihy vydavatele National Geographic Kids
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.