Nauč se hrát Among Us

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 6 e-shopech od 191 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Nauč se hrát Among Us koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
191 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Nauč se hrát Among Us koupíte na Albatros
Albatros
212 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Nauč se hrát Among Us koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
223 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Nauč se hrát Among Us koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
224 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Nauč se hrát Among Us koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
188 Kč
Není skladem

Nauč se hrát Among Us koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
204 Kč
Není skladem

Krátký popis
Kompletní příručka pro členy posádky i záškodníky ve hře AMONG US Chtěli jste vždycky vyhrát každé kolo hry AMONG US? V této knize najdete SPOUSTU SKVĚLÝCH TRIKŮ, jak spolehlivě odhalit záškodníky a co nejlépe splnit všechny úkoly posádky. Kromě toho se také dozvíte, jak se stát tím…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Nauč se hrát Among Us je 207 Kč

Výběr knih autora Kevin Pettman

Zobrazit všechny knihy autora Kevin Pettman
Výběr knih vydavatele CPRESS

Zobrazit všechny knihy vydavatele CPRESS
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.