Navigate Upper Intermediate B2: Teacher´s Guide with Teacher´s Support and Resource Disc

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 1 008 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Navigate Upper Intermediate B2: Teacher´s Guide with Teacher´s Support and Resource Disc koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
1 008 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
Navigate Upper Intermediate B2: Teacher´s Guide with Teacher´s Support and Resource Disc koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
1 039 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Navigate Upper Intermediate B2: Teacher´s Guide with Teacher´s Support and Resource Disc koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
1 186 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Dechberoucí titul z kategorie Jazykové učebnice a slovníky od společnosti Oxford University Press.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Navigate Upper Intermediate B2: Teacher´s Guide with Teacher´s Support and Resource Disc je 1 077 Kč

Výběr knih autora Caroline Krantz

Zobrazit všechny knihy autora Caroline Krantz
Výběr knih vydavatele Oxford University Press

Zobrazit všechny knihy vydavatele Oxford University Press
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.