Názory tak řečeného Dalimila

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 394 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Názory tak řečeného Dalimila koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
394 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Názory tak řečeného Dalimila koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
414 Kč
Není skladem
a 1 další varianta  
Názory tak řečeného Dalimila koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
492 Kč
Není skladem

Krátký popis
Kniha je souborem téměř všech článků, esejů a úvah mezinárodně uznávaného a dnes již legendárního exilového novináře A. J. Liehma, které pod pseudonymem Dalimil pravidelně publikoval v letech 1971–1989 převážně v římském exilovém časopise Listy. Ve svých textech se – jako zkušený a nesmírně…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Názory tak řečeného Dalimila je 417 Kč

Výběr knih vydavatele Dokořán

Zobrazit všechny knihy vydavatele Dokořán
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.