NČ-ČN Praktický slovník

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 131 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

NČ-ČN Praktický slovník koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
131 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
NČ-ČN Praktický slovník koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
139 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Praktický NČ-ČN slovník Produkty > Knihy > Učebnice a slovníky > Jazykové učebnice a slovníky

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy NČ-ČN Praktický slovník je 135 Kč

Výběr knih autora Eva Štiková

Zobrazit všechny knihy autora Eva Štiková
Výběr knih vydavatele František Beníšek

Zobrazit všechny knihy vydavatele František Beníšek
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.