Knihu (NE)spokojený zákazník aktuálně nelze zakoupit v žádném z porovnávaných e-shopů...
Krátký popis
Kniha: (NE)spokojený zákazník - náš cíl?! -- Jak získat zákazníka
špičkovými službami; Autor: Nový Ivan, Petzold Jörg; Služby
poskytované zákazníkům, přístup prodejce a celé firmy, to, jak
nákup proběhl a co jsme v jeho průběhu zažili, všechny pozitivní a
negativní prožitky spojené s nákupem -…
Stále hledáte nějaké knihy on-line
a už Vás nebaví procházet všechny e-shopy?
Najděte všechny knihy, které si chcete koupit. Přidejte si je do košíku a nechte nás, abychom porovnali ceny a dostupnost e-shopů s knihami a zobrazili Vám ty nejvýhodnější nabídky!
Pak již stačí jen přejít do vybraného e-shopu a knihy si objednat...