Nebol si v pláne

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 307 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Nebol si v pláne koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
307 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Nebol si v pláne koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
384 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Už ste počuli o láske na prvé počutie? Tea o tom vie svoje. Neznámy muž jej v mene mobilného operátora zavolá už po tretíkrát za šesť rokov, aby ju zlanáril ku konkurencii. Aj náhoda má svoje limity, nemyslíte? Vytrvalosť nie je trestná, no tento muž sa nehanbí sfúknuť ju ako neposlušnú…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Nebol si v pláne je 345 Kč

Výběr knih autora Michaela Zamari

Zobrazit všechny knihy autora Michaela Zamari
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.