Nech mě odejít

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 344 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Nech mě odejít koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
344 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Nech mě odejít koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
448 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Nech mě odejít koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
382 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Nech mě odejít koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
447 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Nech mě odejít koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
449 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Nech mě odejít koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
409 Kč
Není skladem

Krátký popis
Finálním završení velké lásky, kterou Jakub a Rebeka prožívají. Otázka, za se vztah mezi nimi nestává toxickým, visí ve vzduchu. Dokáže Rebeka neustále odpouštět, zatímco Jakub se topí v dávné minulosti? Ve světle nových skutečností, nevyřešených traumat a nových problémů, se smyčka, do které…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Nech mě odejít je 404 Kč

Výběr knih autora Lucie Závacká

Zobrazit všechny knihy autora Lucie Závacká
Výběr knih vydavatele Došel karamel

Zobrazit všechny knihy vydavatele Došel karamel
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.