Nejčastější chyby a omyly účetních

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 524 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Nejčastější chyby a omyly účetních koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
524 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Nejčastější chyby a omyly účetních koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
536 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Nejčastější chyby a omyly účetních koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
539 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Nejčastější chyby a omyly účetních koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
507 Kč
Není skladem

Nejčastější chyby a omyly účetních koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
509 Kč
Není skladem

Krátký popis
Publikace je užitečnou praktickou pomůckou každého účetního. Nabízí přehled nejčastějších případů účetních chyb spolu s návodem na jejich odstranění a uvedením správného řešení. Pro snadnou orientaci je publikace rozdělena do jednotlivých kapitol podle účetních oblastí. Nejedná se o výkladovou…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Nejčastější chyby a omyly účetních je 523 Kč

Výběr knih autora Lenka Dvořáková

Zobrazit všechny knihy autora Lenka Dvořáková
Výběr knih vydavatele Wolters Kluwer

Zobrazit všechny knihy vydavatele Wolters Kluwer
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.