Nejchladnější dívka ve Městě chladu

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 298 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Nejchladnější dívka ve Městě chladu koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
298 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Nejchladnější dívka ve Městě chladu koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
318 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Nejchladnější dívka ve Městě chladu koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
359 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Nejchladnější dívka ve Městě chladu koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
339 Kč
Není skladem

Krátký popis
Nejchladnější dívka ve Městě chladu, román světově uznávané spisovatelky Holly Black, je originálním příběhem o hněvu a pomstě, o vině a strachu, o lásce a pohrdání.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Nejchladnější dívka ve Městě chladu je 322 Kč

Výběr knih autora Holly Black

Zobrazit všechny knihy autora Holly Black
Výběr knih vydavatele King Cool

Zobrazit všechny knihy vydavatele King Cool
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.