Nejez blbě

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu Nejez blbě aktuálně nelze zakoupit v žádném z porovnávaných e-shopů...

Krátký popis
Výživa člověka se stala jedním z nejkontroverznějších témat poslední doby. Díky internetu a sociálním sítím, kde má možnost sdílet kdokoliv cokoliv, a to hned, se výživové mýty šíří rychlostí blesku. Pro běžného smrtelníka je složité se v džungli protichůdných doporučení orientovat a rozpoznat,…

Zobrazit celý popis
Výběr knih autora Fourová Karolína

Zobrazit všechny knihy autora Fourová Karolína
Výběr knih vydavatele Esence

Zobrazit všechny knihy vydavatele Esence
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.