Nejlepší by bylo mít tučňáka ve vaně ...

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 198 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Nejlepší by bylo mít tučňáka ve vaně ... koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
198 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Nejlepší by bylo mít tučňáka ve vaně ... koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
233 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Nejlepší by bylo mít tučňáka ve vaně ... koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
225 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Nejlepší by bylo mít tučňáka ve vaně ... koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
235 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Krátký popis
Kohout plaší smrt je kapela založená roku 1996 v Liberci, která o sobě tvrdí, že hraje víceméně punkrock, ale hlavně to, co ji baví. Za 20 let existence odehrála více než 700 koncertů doma i v zahraničí, natočila 4 oficiální alba, 3 dema, jedno EP a podílela se na řadě kompilací. Současnou…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Nejlepší by bylo mít tučňáka ve vaně ... je 222 Kč

Výběr knih vydavatele Maťa

Zobrazit všechny knihy vydavatele Maťa
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.