Nejlepší dárek

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 201 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Nejlepší dárek koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
201 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
Nejlepší dárek koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
239 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Nejlepší dárek koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
252 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Nejlepší dárek koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
230 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Nejlepší dárek koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
241 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Nejlepší dárek koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
242 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Nejlepší dárek koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
229 Kč
Není skladem

Krátký popis
Tom a Mot jsou nejlepší kočičí kamarádi. A dokonce mají narozeniny ve stejný den. Jaký bude nejlepší dárek pro toho druhého? Můžeme tomu druhému přát všechno možné, ale nejlepší nakonec stejně bude společně strávený den.Petr Horáček je výtvarník a autor velmi úspěšné série dětských knih. Jeho…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Nejlepší dárek je 233 Kč

Výběr knih autora Petr Horáček

Zobrazit všechny knihy autora Petr Horáček
Výběr knih vydavatele Portál

Zobrazit všechny knihy vydavatele Portál
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.