Nejlepší hry z lesních školek

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu Nejlepší hry z lesních školek aktuálně nelze zakoupit v žádném z porovnávaných e-shopů...

Krátký popis
Buďte s dětmi venku a naučte je objevovat světKniha pro rodiče, průvodce a učitele předškolních dětí přináší výběr her, které se osvědčily v lesních školkách. Některé jsou známé a rozšířené, jiné originální a neobvyklé. Všechny jsou ale vyzkoušené. Vybírali jsme takové hry a činnosti, které lze…

Zobrazit celý popis
Výběr knih autorů Tereza Valkounová , Daniš Petr

Zobrazit všechny knihy autora Tereza Valkounová, Daniš Petr
Výběr knih vydavatele CPRESS

Zobrazit všechny knihy vydavatele CPRESS
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.