Největší současní básníci

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 172 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Největší současní básníci koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
172 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Největší současní básníci koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
187 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Největší současní básníci koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
188 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Kniha: Největší současní básníci; Autor: Kovář Petr, Navrátil Ondřej, Pevný Lukáš; Petr Kovář, Ondřej Navrátil a Lukáš Pevný uvádějí svůj cyklus poněkud rozmarným leporelem, na němž se objevují siluety 14 představitelů současné české poezie mladší a střední generace a chtějí tím zřejmě…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Největší současní básníci je 182 Kč


Zobrazit všechny knihy autora autorů kolektiv, Petr Kovář, Kovář Petra
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.