Německo bez jádra? SRN na cestě k odklonu od jaderné energie

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 179 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Německo bez jádra? SRN na cestě k odklonu od jaderné energie koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
179 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Německo bez jádra? SRN na cestě k odklonu od jaderné energie koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
188 Kč
Není skladem

Krátký popis
Německo se po havárii jaderné elektrárny ve Fukušimě rozhodlo urychleně ukončit provoz všech svých jaderných elektráren. Jaderná energie přitom po řadu desetiletí představovala nepostradatelný zdroj elektrické energie.Monografie Německo bez jádra? představuje v Česku výjimečný pohled na…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Německo bez jádra? SRN na cestě k odklonu od jaderné energie je 183 Kč


Zobrazit všechny knihy autora Tomáš Nigrin, Tereza Svobodová, Martin Landa
Výběr knih vydavatele Karolinum

Zobrazit všechny knihy vydavatele Karolinum
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.