Nenažraná koza

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 6 e-shopech od 229 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Nenažraná koza koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
229 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Nenažraná koza koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
233 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
Nenažraná koza koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
254 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Nenažraná koza koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
235 Kč
Není skladem

Nenažraná koza koupíte na Albatros
Albatros
254 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Nenažraná koza koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
268 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Nenažraná koza koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
269 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Nenažraná koza koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
245 Kč
Není skladem

Krátký popis
Obrázková kniha českého výtvarníka, který dobyl srdce dětí po celém světě. Mlsnou kozu nebaví přežvykování trávy, a tak se rozhodne vyzkoušet něco nového. Obejde celý statek, kočce vypije mléko, spořádá prasátku bramborové slupky, farmářově dcerce slupne botu a farmářovi dokonce trenýrky. Není…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Nenažraná koza je 248 Kč

Výběr knih autora Petr Horáček

Zobrazit všechny knihy autora Petr Horáček
Výběr knih vydavatele Albatros

Zobrazit všechny knihy vydavatele Albatros
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.