Není

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 274 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Není koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
274 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Není koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
247 Kč
Není skladem

Není koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
287 Kč
Není skladem

Krátký popis
Publikace: Není - Szczygiel Mariusz. Kniha literárních reportáží a fejetonů na téma pomíjení vypráví o dramatickém životě české básnířky Violy Fischerové; o neblahém osudu majitelky slavné pražské vily Miladě Müllerové; o stárnoucím autorově otci, který přijíždí opakovaně do Prahy, aby ji…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Není je 274 Kč

Výběr knih autora Mariusz Szczygieł

Zobrazit všechny knihy autora Mariusz Szczygieł
Výběr knih vydavatele Dokořán

Zobrazit všechny knihy vydavatele Dokořán
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.