Není kouře bez ohýnku

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 288 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Není kouře bez ohýnku koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
288 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Není kouře bez ohýnku koupíte na Albatros
Albatros
314 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Není kouře bez ohýnku koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
295 Kč
Není skladem

Krátký popis
Další úkol pro oblíbenou slečnu Marplovou Mladý pilot Jerry Burton se po těžké havárii usadil na okraji klidného městečka Lymstocku, kde se o jeho úplnou rekonvalescenci postará jeho sestra Joanna. Jednoho rána je mezi poštou dopis s místním razítkem a adresou napsanou na psacím stroji. Dopis…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Není kouře bez ohýnku je 299 Kč

Výběr knih autora Agatha Christie

Zobrazit všechny knihy autora Agatha Christie
Výběr knih vydavatele Voxi

Zobrazit všechny knihy vydavatele Voxi
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.