Neslavné konce slavných. Co se do dějepisu nevešlo

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 214 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Neslavné konce slavných. Co se do dějepisu nevešlo koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
214 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Kniha přináší zajimavé příběhy ze života slavných, ale již dávno zesnulých. Jsou to poznatky, které jistě v učebnicích dějepisu nenajdete…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Neslavné konce slavných. Co se do dějepisu nevešlo je 214 Kč

Výběr knih autora Vladimír Liška

Zobrazit všechny knihy autora Vladimír Liška
Výběr knih vydavatele Fontána

Zobrazit všechny knihy vydavatele Fontána
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.