Nespíš? Budeš...

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 184 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Nespíš? Budeš... koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
184 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Nespíš? Budeš... koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
197 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Nespíš? Budeš... koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
198 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Nespíš? Budeš... koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
178 Kč
Není skladem

Krátký popis
Kniha: Nespíš? Budeš...; Autor: Vajnar Josef; Jedná se o přesný návod na jednoduchou dechovou techniku, která pomůže cvičícímu při usínání. Jde o efekt ověřený léty klinické praxe v Krajské nemocnici v Liberci, kde autor pracuje.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Nespíš? Budeš... je 189 Kč

Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.