Never Get Bored on a Train Puzzles a Games

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 175 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Never Get Bored on a Train Puzzles a Games koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
175 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Krátký popis
The essential companion to every train journey. This write-in book is easy to dip in and out of on short trips, again and again, or distract and entertain you on long journeys for hours and hours. ItÂ’s bursting with mind-bending puzzles, fun activities and exciting games you can play on your…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Never Get Bored on a Train Puzzles a Games je 175 Kč

Výběr knih autorů James Maclaine , Cook Lan , Tom Mumbray

Zobrazit všechny knihy autora James Maclaine, Cook Lan, Tom Mumbray
Výběr knih vydavatele Usborne Publishing Ltd

Zobrazit všechny knihy vydavatele Usborne Publishing Ltd
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.