Never Understood

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 325 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Never Understood koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
384 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Never Understood koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
738 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Never Understood koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
325 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)
a 1 další varianta  
Never Understood koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
625 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Krátký popis
For 5 years after they''d swapped sought-after apprenticeships for life on the dole, brothers William and Jim Reid sat up till the early hours in the front room of their parents'' East Kilbride council house, plotting their path to world domination over endless cups of tea, with the music…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Never Understood je 518 Kč

Výběr knih vydavatele Orion

Zobrazit všechny knihy vydavatele Orion
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.