New Cutting Edge Upper-intermediate Student ´s Book. with mini-dictionary

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 1 136 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

New Cutting Edge Upper-intermediate Student ´s Book. with mini-dictionary koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
1 136 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
New Cutting Edge combines the comprehensive syllabus and reliable teaching resources that have made the course so popular with brand-new features, making it even fresher and easier to use.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy New Cutting Edge Upper-intermediate Student ´s Book. with mini-dictionary je 1 136 Kč

Výběr knih autorů Sarah Cunningham , Peter Moor

Zobrazit všechny knihy autora Sarah Cunningham, Peter Moor
Výběr knih vydavatele Longman

Zobrazit všechny knihy vydavatele Longman
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.