New Headway Advanced Student's book

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 87 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

New Headway Advanced Student's book koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
87 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
New Headway Advanced Student's book koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
94 Kč
Skladem (odeslání ihned)

New Headway Advanced Student's book koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
593 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Nejoblíbenější šestidílný kurz pro dospělé a mládež (Beginner,Elementary,Pre-intermediate,Intermediate,Upper-intermediate,Advanced).Nejužívanější učebnice pro středoškoláky a jazykové školy oceněná řadoucen, velmi úspěšná u studentů i učitelů. Kombinuje to nejlepší z tradičníchmetod s…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy New Headway Advanced Student's book je 258 Kč

Výběr knih autora John a Liz Soars

Zobrazit všechny knihy autora John a Liz Soars
Výběr knih vydavatele OXFORD

Zobrazit všechny knihy vydavatele OXFORD
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.