New Headway Elementary Student´s Book S Anglicko-českým Slovníčkem (3rd)

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 604 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

New Headway Elementary Student´s Book S Anglicko-českým Slovníčkem (3rd) koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
604 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
The third edition of the best-selling course, maintaining the successful core content but updated and refreshed. Language levels: Beginner, Elementary, Pre-Intermediate, Intermediate, Upper Intermediate Key features •Streamlined units, now at eight pages. They are easy to navigate, with clearly…

Zobrazit celý popis
Výběr knih autora John Soars

Zobrazit všechny knihy autora John Soars
Výběr knih vydavatele OXFORD

Zobrazit všechny knihy vydavatele OXFORD
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.