New Inside Out Beginner: Workbook (With Key) + Audio CD Pack

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 340 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

New Inside Out Beginner: Workbook (With Key) + Audio CD Pack koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
340 Kč
Skladem (odeslání ihned)

New Inside Out Beginner: Workbook (With Key) + Audio CD Pack koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
87 Kč
Není skladem

Krátký popis
Nové vydání učebnice Inside Out přináší nové materiály (texty, nahrávky, témata), avšak zachovává si hlavní vlastnosti původního vydání, které byly u učitelů i studentů tak oblíbené - personalised speaking tasks a anecdotes. Hlavní koncept zůstává stejný - umožnit studentům dosáhnout co…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy New Inside Out Beginner: Workbook (With Key) + Audio CD Pack je 213 Kč

Výběr knih autora Peter Maggs

Zobrazit všechny knihy autora Peter Maggs
Výběr knih vydavatele Macmilian

Zobrazit všechny knihy vydavatele Macmilian
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.