New Sky 3

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 283 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

New Sky 3 koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
283 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
New Sky 3 koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
331 Kč
Skladem (odeslání ihned)

New Sky 3 koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
338 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Dechberoucí titul z kategorie Jazykové učebnice a slovníky od společnosti Pearson, Longman.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy New Sky 3 je 317 Kč


Zobrazit všechny knihy autora Ingrid Freebairn, Hillary Rees-Parnell
Výběr knih vydavatele PEARSON Education Limited

Zobrazit všechny knihy vydavatele PEARSON Education Limited
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.