New Success - Pre-Intermediate - Workbook

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 316 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

New Success - Pre-Intermediate - Workbook koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
316 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
New Success - Pre-Intermediate - Workbook koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
342 Kč
Skladem (odeslání ihned)

New Success - Pre-Intermediate - Workbook koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
393 Kč
Skladem (odeslání ihned)

New Success - Pre-Intermediate - Workbook koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
360 Kč
Není skladem

Krátký popis
Dechberoucí titul z kategorie Jazykové učebnice a slovníky od společnosti Pearson.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy New Success - Pre-Intermediate - Workbook je 352 Kč

Výběr knih autorů Rod Fricker , Lindsay White

Zobrazit všechny knihy autora Rod Fricker, Lindsay White
Výběr knih vydavatele Pearson

Zobrazit všechny knihy vydavatele Pearson
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.