New Weird

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 259 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

New Weird koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
259 Kč
Skladem (odeslání ihned)

New Weird koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
285 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
New Weird koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
218 Kč
Není skladem

Krátký popis
Nechte se unést do měst plných stínů, zažijte groteskní rituály, chaotické oslavy a poznejte kulty přinášející utrpení a smrt. Navštivte strach nahánějící místa, kde jsou těla živých tvorů přetvářena do surreálních monstrózních podob a kde se lidé marně bouří proti neměnným silám světa. Vše…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy New Weird je 254 Kč

Výběr knih autorů Jeff VanderMeer , Ann VanderMeer

Zobrazit všechny knihy autora Jeff VanderMeer, Ann VanderMeer
Výběr knih vydavatele LASER

Zobrazit všechny knihy vydavatele LASER
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.